παπιγιον παιδικα
παπιγιον παιδικα
Σε ανακοίνωσή της η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εκφράζει την έκπληξή της αναφορικά με τις αιτιάσεις που διατυπώνονται τις τελευταίες ώρες από αεροπορική εταιρεία, διαχειριστές αεροδρομίων και αιρετούς της τοπικής αυτοδιοίκησής με τις οποίες γίνεται προσπάθεια να στοιχειοθετηθούν ευθύνες εις βάρος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ενόχληση που προκαλείται από την υλοποίηση σχεδιασμένων και προγραμματισμένων ήδη από καιρό έργων στον αερολιμένα «Μακεδονία» και επίσης για την ύπαρξη του γνωστού σε όλους μας φυσικού φαινομένου της ομίχλης που σκεπάζει συχνά το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.
πρατηριο φυσικου αεριου θεσσαλονικη
Σύμφωνα με την ΥΠΑ τα έργα στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης είχαν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν τον Μάρτιο του 2017, χρονική περίοδος κατά τη διάρκεια της οποίας τα προβλήματα στις πτήσεις λόγω των καιρικών συνθηκών θα ήταν σίγουρα λιγότερα.
Παρόλα αυτά, προς διευκόλυνση της παραχωρησιούχου διαχειρίστριας εταιρείας που ανέλαβε τη διαχείριση του αεροδρομίου «Μακεδονία» ήδη από τον Απρίλιο 2017, σε συνεργασία μαζί της, καθώς και με τη σύμφωνη γνώμη των μελών της αεροπορικής κοινότητας αποφασίστηκε η μετάθεση της έναρξης των έργων για το τρέχον χρονικό διάστημα προκειμένου να μην δημιουργηθεί αναστάτωση στους τουριστικούς φορείς της Βόρειας Ελλάδος κατά την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
αμαξι στη θαλασσα
Είναι επίσης σημαντικό να αναφέρουμε, τονίζεται στην ανακοίνωση, ότι τα έργα είναι συγχρηματοδοτούμενα, δηλαδή υλοποιούνται και με κεφάλαια προερχόμενα από τα διαρθρωτικά ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τυχόν ακύρωσή τους θα επέφερε τεράστια οικονομική ζημιά και ανυπολόγιστες κυρώσεις στη χώρα μας.
Παράλληλα, πρέπει να επισημάνουμε στις τοπικές αρχές της Θεσσαλονίκης και στην τοπική κοινωνία, όπως αναφέρεται, ότι το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης κατόπιν της ολοκλήρωσης των έργων θα αυξήσει σημαντικά τη δυναμικότητά του και θα αναβαθμίσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των αεροπορικών εταιρειών και των επισκεπτών.
«Το όφελος που θα αποκομίσει η ευρύτερη περιοχή είναι ασύγκριτα μεγαλύτερο από το κόστος της πρόσκαιρης και παροδικής ενόχλησης που προκαλούν τα έργα, τα οποία εξάλλου ολοκληρώνονται εντός χρονικού διαστήματος τριών μηνών.
Επιπλέον, η απόφαση αεροπορικής εταιρείας να ακυρώσει για μια μέρα όλες τις πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία», και να εξυπηρετηθεί από την Αθήνα, πέραν του ότι προκάλεσε ταλαιπωρία στους επιβάτες που ταξίδευαν από και προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, προξένησε και εύλογες απορίες καθώς σε κοντινότερη απόσταση από την Αθήνα, (απέχει 550 χιλιόμετρα το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος), πλησίον της Θεσσαλονίκης υπάρχουν δύο εναλλακτικά αεροδρόμια που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν. Συγκεκριμένα τα αεροδρόμια της Καβάλας, (απέχει 158 χιλιόμετρα από την συμπρωτεύουσα), άλλα και της Κοζάνης, (απέχει 124 χιλιόμετρα). Αναρωτιόμαστε λοιπόν μήπως υπάρχουν άλλοι σκοποί για την ενέργεια αυτή και παρακαλούμε τις εταιρείες να μην εμπλέκουν την ΥΠΑ στους εκάστοτε εμπορικούς σχεδιασμούς τους.
Η Υπηρεσία μας, είχε έγκαιρα ενημερώσει όλες τις αεροπορικές εταιρείες, με ΝΟΤΑΜ, για τις αλλαγές στο «Μακεδονία» λόγω των εργασιών στη διασταύρωση των δύο διαδρόμων προσαπογειώσεων.
Συγκεκριμένα ο τροχόδρομος 10L-28R έχει ελεγχθεί προτού πιστοποιηθεί και αποδοθεί για χρήση ως κύριος διάδρομος. Για την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών πτήσεων έχει εκδοθεί και δημόσια ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της ΥΠΑ (www.hcaa.gr ή www.ypa.gr) ήδη από την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017.
Με την παραπάνω ανακοίνωση ενημερώθηκε η αεροπορική κοινότητα για τους εκτεταμένους ελέγχους που έγιναν και για τις δοκιμές που υλοποιήθηκαν με αεροσκάφος A-320 της Aegean Airlines προκειμένου να πιστοποιηθεί ο διάδρομος 10L-28R ώστε να λειτουργήσει ως κύριος διάδρομος απογείωσης – προσγείωσης αεροσκαφών.
https://mggenitx.blogspot.com/2019/05/blog-post_109.html
No comments:
Post a Comment