Στις αρχές του Μαΐου, η χρυσαλίδα αποφάσισε ότι έφτασε η ώρα για τη μεγάλη της έξοδο. Κάπως έτσι άνοιξε τα τέσσερα φτερά της, στα χρώματα του Αιγαίου, του ουρανού, της θάλασσας και του πορφυρού των ανεμόμυλων και είναι έτοιμη να κατακλύσει τις διεθνείς τουριστικές αγορές και τους ταξιδιώτες που θα καταφθάσουν από κάθε σημείο του ορίζοντα. Πάντοτε με το λευκό των σπιτιών να τη συντροφεύει για να υπενθυμίζει σε όλους τη φιλοξενία των κατοίκων της.
σπειρα γεωργιανων 2017
Το CNN Greece βρέθηκε σε αυτή τη μεγάλη γιορτή, στην παρουσίαση αυτού του λογότυπου, αλλά και της στρατηγικής marketing του νησιού. Το κεντρικό μήνυμα της ταυτότητας, που παρουσίασε η κυρία Μαρία Τζάννου από την εταιρία Συμβούλων, είναι: «Astypalea. Τhe Aegean Energy Spring».
https://anolrrhx.blogspot.com/2019/04/blog-post_16.html
Η Μαρία Καμπούρη, αντιδήμαρχος Τουρισμού Αστυπάλαιας, χαιρετίζοντας την εκδήλωση, σημείωσε πως «κύριος στόχος μας είναι να διευρύνουμε την τουριστική σεζόν, η οποία τα τελευταία χρόνια σημειώνει σημαντική άνοδο, με κορωνίδα την περσινή χρονιά, όταν και καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 20% σε σχέση με το 2016, ενώ ο Σεπτέμβριος σημείωσε αύξηση τάξεως 60% (με τον αντίστοιχο του 2016). Επιπλέον, θέλουμε να διευρύνουμε τις συνδέσεις του νησιού με άλλους προορισμούς». Μάλιστα, η αντιδήμαρχος Τουρισμού του νησιού υπογράμμισε τη συμβολή της Sky Express στην τουριστική ανάπτυξη του νησιού. Η δραστηριοποίηση της εταιρείας με τον στόλο νέας τεχνολογίας και τη μοναδική εμπειρία πτήσης που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, επέφερε σημαντική αύξηση της αεροπορικής επιβατικής κίνησης.
Παρουσιάζοντας την κεντρική ιδέα της στρατηγικής και της καμπάνιας, ο πρόεδρος της MTC GROUP, Νότης Μαρτάκης, αναφέρθηκε στη «στροφή» της διεθνούς αγοράς από τη μαζικότητα στην επιλεκτικότητα προς την οποία προσαρμόστηκε η Αστυπάλαια σε όλες τις δράσεις της, με στόχο «την ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του νησιού στο κατάλληλο κοινό, αποφεύγοντας τη μαζικότητα και τις συμβατικές μεθόδους προσέγγισης των αγορών που έχουν αμφίβολη αποτελεσματικότητα και μόνο τη δημιουργία εντυπώσεων εξυπηρετούν», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
Στη φωτό (από αριστερά προς τα δεξιά) η σύμβουλος τουριστικού marketing Μαρία Τζάννου, ο Νότης Μαρτάκης της Mtc Group, η αντιδήμαρχος Τουρισμού Αστυπάλαιας Μαρία Καμπούρη, ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, ο δήμαρχος του νησιού Πανορμίτης Κονταράτος και ο αντιπεφερειάρχης Φιλήμων Ζανετίδης
σπειρα γεωργιανων 2017
μποφορ δυτικες κυκλαδες
https://llfbpxnc.blogspot.com/2019/04/blog-post_38.html
No comments:
Post a Comment