κτελ κηφισου κρανιδι
ροζ σιελ περιστερι
Αυτό που έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις ήταν η προσθήκη οικογενειακής και τοπικής ιστορίας στη Δ’ Δημοτικού και η υπερφόρτωση της Ε’ με τεράστιο όγκο ύλης.
συνταγη μπανοφι με digestive
συνταγη μπανοφι με digestive
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», μέχρι σήμερα οι μαθητές διδάσκονταν στη Δ’ Δημοτικού την Αρχαία Ελληνική Ιστορία από τη γεωμετρική εποχή έως και την άνοδο της Ρώμης. Το ΙΕΠ προτείνει την αντικατάσταση με οικογενειακή και τοπική Ιστορία, με αποτέλεσμα να συμπτυχθούν τα παραπάνω στην ύλη της Ε’ Δημοτικού, που φτάνει μέχρι την Άλωση της Κωνσταντινούπολης, πράγμα που δημιουργεί τον τεράστιο όγκο της ύλης. Σε συναντήσεις που είχε το ΙΕΠ, μετά τις αντιδράσεις, υπήρξε η ιδέα να γίνουν αλλαγές στο συγκεκριμένο κομμάτι (την Άλωση), ώστε να αποσυμφορηθεί η ύλη της Ε’ Δημοτικού.
Ο υπεύθυνος της δεκαμελούς επιτροπής που ορίστηκε από το ΙΕΠ, καθηγητής Ιστορίας κ. Πολυμέρης Βόγλης παραδέχθηκε τις αντιδράσεις και τόνισε πως αναζητάται μια άμεση λύση χωρίς να επηρεαστεί η νέα προσθήκη. Παράλληλα, παρουσίασε κάποιες ιδέες όπως ένταξη βιωματικής ιστορίας και θεματικών ιστορικών γεγονότων στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου.
Ούτε βήμα πίσω από τους αντιδρώντες
Οι αντιδρώντες είναι αποφασισμένοι να μην κάνουν ούτε ένα βήμα πίσω από την «στροφή» που επιχειρεί το υπουργείο Παιδείας και αφορά σε «ψαλίδι» πολιτικών και στρατιωτικών γεγονότων της ελληνικής και διεθνούς Ιστορίας με παράλληλη ενίσχυση της κοινωνικής και οικονομικής πλευράς ιστορικών περιόδων.
https://aqldyalu.blogspot.com/2019/05/blog-post_54.html
Οι επικριτές, ανάμεσα τους και η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ), σημειώνουν πως η νέα προσέγγιση αφήνει περιθώρια για υποκειμενική ανάγνωση της Ιστορίας.
Ο κ. Βόγλης διαψεύδει κάθε πρόθεση για διδασκαλία της Ιστορίας με ιδεολογική χροιά, αλλά σημειώνει πως αποτελεί κεντρική θέση των νέων προγραμμάτων σπουδών η αλλαγή σε μια διδασκαλία με επίκεντρο την κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική οπτική και δεν αφήνει περιθώρια για οπισθοχώρηση στο συγκεκριμένο θέμα.
No comments:
Post a Comment