Monday, February 4, 2019

εγω ειμαι που επιμενω κιθαρα

κτελ βολου αλμυρος
εγω ειμαι που επιμενω κιθαρα

Στη Σύμη, περισσότερα από 10 αυτοκίνητα παρασύρθηκαν στη θάλασσα, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων, ενώ όπως ανέφερε ο δήμαρχος του νησιού, άλλα 30 αυτοκίνητα λόγω των ορμητικών νερών παρασύρθηκαν σε διαφορετικά σημεία του νησιού.


«Τέτοιο καιρικό φαινόμενο δεν έχουμε ξαναδεί. Εύχομαι να μην υπάρχει κάποιο θύμα» ανέφερε ο κ. Παπακολοδούκας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, μιλώντας για "τεράστια καταστροφή".


Η Σύμη παρέμεινε χωρίς ρεύμα, από τις 6 το απόγευμα της Δευτέρας, και καθ'όλη τη διάρκεια της νύχτας. Επιπλέον, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο blue star paros, δεν μπόρεσε να προσεγγίσει στο λιμάνι της Σύμης λόγω των κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στη θαλάσσια περιοχή, μετέδωσε το Αθηναϊκό πρακτορείο. Το πλοίο συνέχισε το δρομολόγιό του για το λιμάνι της Ρόδου.


https://anolrrhx.blogspot.com/2019/04/blog-post_32.html




εγω ειμαι που επιμενω κιθαρα
ελληνικος ιχνηλατης του γραμμου
https://aqldyalu.blogspot.com/2019/05/blog-post_148.html

No comments:

Post a Comment