Σε ό, τι αφορά το οδικό δίκτυο, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι θα προχωρήσουν οι μελέτες για τη σύνδεση της Ηγουμενίτσας με τη Σαγιάδα και το Μαυρομάτι στα σύνορα Ελλάδας-Αλβανίας, ενώ υλοποιείται η σύνδεση των Ιωαννίνων με τον συνοριακό σταθμό Κακαβιάς, ύψους 350.000.000 ευρώ.
https://zdozrzns.blogspot.com/2019/05/blog-post_114.html
rhino καραβι
Ήδη έχουν εκδοθεί οι άδειες για τη δημιουργία υδατοδρομίων στην Κέρκυρα και τους Παξούς και προωθείται η δημιουργία και στην Ηγουμενίτσα, τη λίμνη Ιωαννίνων και την Πρέβεζα. Ειδικά για την Ηγουμενίτσα τόνισε πως το υδατοδρόμιό της μπορεί να είναι πύλη εισόδου για την Ελλάδα και να δέχεται πτήσεις από την Ιταλία.
Σχετικά με τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηγουμενίτσας, σημείωσε πως σήμερα δεν υπάρχει το ποσό των 2-2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ που απαιτείται, και γι' αυτό προωθούνται οι συνδυασμένες μεταφορές. Η σύνδεση της Ηγουμενίτσας με τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης είναι στρατηγικός στόχος για την κυβέρνηση.
φαλκον
Ο κ. Σπίρτζης άρχισε την ομιλία του με την εμπειρία πριν από 2,5 χρόνια, όταν μαζί με την υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη, είχε επισκεφθεί το Γεφύρι της Πλάκας που είχε καταρρεύσει. «Φυσούσε άνεμος 10 μποφόρ, το ελικόπτερο με το οποίο πηγαίναμε τρανταζόταν και κάποια στιγμή η Ολγα Γεροβασίλη μου σφίγγει το χέρι και μου λέει "πέφτουμε". Ποιος το περίμενε ότι 2,5 χρόνια μετά, είναι πιο ασφαλές να πάει κανείς στην Ήπειρο οδικώς και όχι με ελικόπτερο…», είπε ο υπουργός αναφερόμενος στην ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού.
εστιατοριο γελαστο κρεμμυδι
https://sapvpfaq.blogspot.com/2019/05/blog-post_142.html
No comments:
Post a Comment